[Blend2cs-user] Help artsen en ontvang daar een goede verdienste voor.

blend2cs-user at blender.org blend2cs-user at blender.org
Mon Jul 23 18:54:01 CEST 2012

Hartelijk welkom!

We hebben elkaar vorige week op het vacatureforum ontmoet.

Wil je jouw buren in je vrije tijd helpen en daar ook nog goed voor betaald worden?
Een prive polikliniek nodigt jou uit voor een parttime baan.
Om dit werk te mogen doen, hoef je niets te investeren en voor een korte en gemakkelijke training zul je niet meer dan een uur kwijt zijn.
De vergoeding bedraagt 30 tot 90 euro per uur. In het begin mag je 1 of 2 uur per week werken, maar daarna mag je meer werkuren maken.

Alle kandidaten worden streng geselecteerd en geinterviewd door de Algemeen Directeur van de locale vestiging.
Het interview zal op het kantoor in uw stad plaatsvinden.
We krijgen veel aanvragen binnen, maar we hebben nog niet genoeg eerlijke en ijverige medewerkers.
Als je een minuut van jouw tijd aan het antwoord op onze uitnodiging besteedt, zul je bij ons ten minste een jaar kunnen werken, misschien nog langer.

Om het communicatieproces te versnellen, verzoek ik je naar mijn persoonlijke adres te schrijven: Annette at hollandnewcareer.com
In het antwoord moet je obligaat de volgende gegevens opgeven:

1. Woonplaats
2. Telefoonnummer
3. Naam

Ik verheug mij erop de presentatie omtrent ons bedrijf naar je op te sturen en alle verdere vragen te kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,